31 01 2016 429080 شناسه:
image

قدرت دولت از برکت اتکا به قدرت و ایستادگی ملت است

اسراء نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه های خود در سفر به شهر مقدس قم با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

تاریخ خبر:1394/11/13 - 07:44
کد خبر:119409

به گزارش خبرنگار اسراء نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه های خود در سفر به شهر مقدس قم با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار با اشاره به ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفتند.

ایشان در ادامه طی سخنانی به لزوم توجه بیشتر به پشتوانه های فرهنگی اینترنت و فضای مجازی کشور اشاره کردند و اظهار داشتند:

در حوزه تبادل اطلاعات باید به این نکته توجه داشت که آنجا که فرهنگ، فکر و اندیشه در جریان است فضای حقیقت شکل می گیرد و دیگر این فضا فضای مجازی نیست لذا برای فضای حقیقت باید کار حقیقی صورت گیرد.

معظم له خاطرنشان کردند:

تا پشتوانه های فرهنگی و اندیشه ای نباشد نمی توان در این فضا کاری از پیش برد؛ اینترنت همانند شمشیری است که باید بازوی اندیشه و فکر آن را مدیریت کند و به حرکت درآورد تا سودمند باشد در غیر این صورت باعث آسیب خواهد بود.

آیت الله العظمی جوادی آملی در فراز دیگری از سخنان خود به سفر اخیر دکتر روحانی به چند کشور اروپایی اشاره کردند و اذعان داشتند:

قدرت دولت از برکت اتکا به قدرت و ایستادگی مردم و ملت است؛ و همین قدرت که در سایه همدلی و هماهنگی دولت و ملت به وجود آمده است باعث توفیق در قضیه برجام و دیگر توفیقات در حوزه امور خارجه است.

ایشان ادامه دادند:

اگر کاری با عقیده شروع شود، مورد عنایت خداوند خواهد بود و به این نکته باید توجه داشت که در حقیقت این قدرت متعلق به ملت است و نباید یک ارگان خاص این قدرت را متعلق به خود بداند که در غیر این صورت این قدرت را غصب کرده است.

معظم له ظرفیت های بالای کشور در عرصه های مختلف را یادآور شدند و اظهار داشتند:

این کشور به لطف الهی همه چیز دارد و فقط یک مدیریت قوی لازم است که از این نعمات استفاده بهینه صورت گیرد؛ باید کاری که به سود مردم است صورت پذیرد، ما باید شبانه روز شاکر باشیم و در خدمت به مردم بکوشیم.

در ابتدای این دیدار دکتر محمود واعظی ضمن ابلاغ سلام دکتر روحانی، در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت گسترش زیر ساخت های ارتباطات و فضای مجازی در کشور و نیز شرایط و فضای به وجود آمده پس از برجام گزارشی ارائه نمود.


دیدگاه شما درباره این مطلب
افزودن نظرات