09 07 2024 2932641 ID:
image

شروع طرح ملی قرض تشرف؛ صندوق قرض الحسنه اسراء

صندوق قرض الحسنه اسراء با طرح قرض تشرف، در نظر دارد تا با مشارکت مردم، از طریق اعطای وام قرض الحسنه، عاشقان زیارت را به آرزویشان برساند؛ این گونه علاوه بر رسیدن به ثواب نامحدود قرض الحسنه، از ثواب تجهیز زائرین امام حسین (علیه السلام) نیز بهره مند خواهند شد.

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: تمام تلاش اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بر احیای سنت زیارت به ویژه زیارت سید و سالار شهیدان است و حرارت زیارت امام حسین (علیه السلام) همه ساله با نزدیک شدن به ایام اربعین بیشتر می شود .

با توجه به اهمیت این موضوع و سابقه شیرین مشارکت مردم در اعزام زائرین کم برخوردار، بار دیگر صندوق قرض الحسنه اسراء با طرح ملی قرض تشرف، در نظر دارد تا با مشارکت مردم، از طریق اعطای وام قرض الحسنه، عاشقان زیارت را به آرزویشان برساند؛ این گونه علاوه بر رسیدن به ثواب نامحدود قرض الحسنه، از ثواب تجهیز زائرین امام حسین (علیه السلام) نیز بهره مند خواهند شد.

🔹روش اجرا
صندوق قرض الحسنه اِسراء به دو روش در خدمت خیرین گرامی خواهد بود :

1. کسانی که مبالغ هرچند اندک را به صورت بلاعوض به این طرح ملی اختصاص می دهند تا صندوق این مبالغ را تجمیع و تبدیل به وام قرض الحسنه نموده و آن را به مشتاقان زیارت امام حسین (علیه السلام)  اعطا کند.

2. کسانی که با سپرده مدت دار (یکساله)  قصد دارند مبالغ بیشتری را نزد صندوق به امانت گذاشته تا در این مسیر نورانی به زائران و مشتاقان قرض دهند.
جهت ثبت نام برای هر کدام از این دو روش از لینک های ذیل اقدام نمایید.

لینک مشارکت بلاعوض :
🌐 https://sqesra.ir/epay
لینک مشارکت مدت دار :
🌐 https://tasharrof.sqesra.ir/reg
لینک ثبت نام و دریافت تسهیلات :
🌐 https://tasharrof.sqesra.ir/loan

​​​​​​​
برای اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه نمایید. 
🌐 www.Tasharrof.sqesra.ir
🌐 www.sqesra.ir

کانال ایتا :
https://eitaa.com/tasharrofsqesra

​​​​​​​
​​​​​​​


 


دیدگاه شما درباره این مطلب
0 Comments