02 03 2018 426504 ID:
image

پیام آیت الله العظمی جوادی آملی به نشست تخصصی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: نشست تخصصی اندیشکده معنویت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با پیام تصویری حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: نشست تخصصی اندیشکده معنویت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با عنوان «معنویت کاربردی در زندگی» با پیام تصویری حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد.

آیت الله العظمی جوادی آملی در پیام خود به این نشست با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام اظهار داشتند: یک بیان نورانی از پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم نقل شد که در عین حال که الگو بودن را تعریف می کند یک تکلیفی را همراه با تعریف به همراه دارد، حضرتش فرمود «الاسلام يعلو و لايعلي عليه» این یک جمله خبریه است که به صورت تعریف الگوی اسلامی است لکن به داعیه انشاء القاء شده است و تکلیف جامعه اسلامی را به همراه دارد.

ایشان در ادامه بیان داشتند: در اینجا حضرت به امت اسلامی می گوید برترین امم باشید و بالاترین ملت؛ اما برترین و بالاترین امت، هرگز فخر نمی کند چرا که یکی از معانی برجسته اعتلاء، فروتنی است. فرمود برتر باشید و برتری در آن است که فخر نکنید.

 

فیلم کامل پیام تصویری معظم له را  می توانید از ایـــنــــجـــــــا مشاهده کنید.


دیدگاه شما درباره این مطلب
0 Comments