02 02 2016 429003 شناسه:
image

تاكيد آيت‌الله العظمي جوادي آملي بر حضور حداکثري در انتخابات

اسراء نيوز: حضرت آيت الله العظمي جوادي آملي در ديدار حجت‌الاسلام عباس اسكندري مديرکل سازمان تبليغات اسلامي استان قم و مسئولان تشکل‌هاي مذهبي و فعالان فرهنگي اين استان اظهار داشتند:حضور مردم در انتخابات و درراهپيمايي 22 بهمن و روز قدس آبروي نظام است و بايد براي حفظ اين آبرو بيش از پيش تلاش کرد.

تاكيد آيت‌الله العظمي جوادي آملي بر حضور حداکثري در انتخابات و راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار اسراء نيوز: حضرت آيت الله العظمي جوادي آملي در ديدار حجت‌الاسلام عباس اسكندري مديرکل سازمان تبليغات اسلامي استان قم و مسئولان تشکل‌هاي مذهبي و فعالان فرهنگي اين استان با بيان اينکه در ايام فاطميه بايد مواظب اعمال، رفتار و سخنان خود باشيم تا با سخنان خود رنجش خاطر اهل بيت(عليهم السلام) را فراهم نکنيم، اظهار داشتند:
بايد به اين نکته توجه کنيم که اگر اهل بيت(عليهم السلام) اکنون بودند چگونه با مردم رفتار مي کردند و سخن مي گفتند.
ايشان خاطرنشان کردند: بي ترديد در جامعه اي که غدير حاکم است نه سقيفه، بايد غديري فکر و انديشه کرد و غديري رفتار کرد.
معظم له بيان داشتند: اگر کسي در جامعه اي که غدير حاکم است رفتار غديري نداشته باشد، بي ترديد از اهل بيت(عليهم السلام) فاصله گرفته است و حذف خواهد شد.
آيت الله العظمي جوادي آملي اذعان داشتند: اگر فرهنگ غدير در جامعه حاکم باشد اعمال ناشايست صورت نخواهد گرفت چرا که در جامعه غديري همه براي اعتلاء و عزت اسلام ناب و جامعه تلاش مي کنند و تاکيد روي مسئله تقويت غدير و وحدت جامعه دارند.
ايشان با تاکيد براينکه در جامعه غديري کسي به فکر مقام و پست نيست، ابراز داشتند: اهل بيت(عليهم السلام) براي عزت و ترويج اسلام ناب دچار سختي و مشکلات زيادي شدند و شيعيان و دل باختگان به آن معصومين هم براي اعتلاء اسلام خود را ارزان نفروختند و از جان و مال خود براي حفظ دين گذشتند.
ايشان با بيان اينکه اگر کسي بخواهد جامعه را اصلاح کند، بايد از خود بگذرد و ايثار کند، بيان داشتند: بايد در جامعه غديري فرهنگ زهرايي و علوي و سخنان آنها را حاکم کرد و اين امر نياز مند به ايجاد جاذبه است.
معظم له با اشاره به سيره ائمه اطهار در جهت ارتقاء وحدت در جامعه و همچنين انتخابات پيش رو، خاطرنشان کردند:
در جامعه غديري نبايد طوري رفتار کرد و سخن گفت که بهانه به دست داعش و تکفيري ها بيفتد؛ اهل بيت(عليهم السلام) همه را دعوت به اتحاد مي کردند و هم اکنون در جامعه و نظام اسلامي هم دو انتخابات مهم را در پيش رو داريم و اين حضور پر رنگ مردم در انتخابات و در راهپيمايي 22 بهمن و روز قدس آبروي نظام است و بايد براي حفظ اين آبرو بيش از پيش تلاش کرد.
ايشان تاکيد داشتند:
اگر قدردان اين نعمت الهي نباشيم و از اين عزت و آبرو مراقبت نکنيم فرداي قيامت همه مسئول خواهيم بود و بايد جوابگو باشيم، مردم جامعه اسلامي حتما در انتخابات شرکت کنند ما هم حتما شرکت مي کنيم و همه وظيفه دارند در اين عرصه شرکت فعال داشته باشند و هر کاري از دست آنها بر مي آيد براي حضور پر شورمردم در صحنه انتخابات انجام دهند.
اين مفسر قرآن کريم خاطر نشان ساخت: دشمنان منتظر اين هستند که به انقلاب ضربه وارد کنند و اگر نتوانيم اين آمادگي خود را براي حضور چشمگير در انتخابات به رخ دشمن بکشانيم قطعا در اين عرصه و در ادامه راه دچار مشکلات جبران ناپذيري خواهيم شد.
حضرت آيت الله العظمي جوادي آملي اظهار داشتند: نبايد نسبت به نظام که امانت الهي است؛ کم کاري کرد؛ بزرگترين خدمت به نظام حفظ حضور حداکثري در انتخابات و در همه عرصه هاي سياسي ديگر است.
ايشان افزودند: از برکت فرهنگ غدير همه ملت هاي جهان اکنون به سخنان رهبري و انقلاب توجه و علاقه دارند و اين معناي غدير است، هر جا حسينيه يا مسجدي بنا مي شود از برکت و خون شهيدان پرورش يافته در فرهنگ غدير است؛ اين واقعيتي است که نبايد آن را فراموش کرد.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات